Afgelopen zaterdag deden we mee met de interclub van YVG. Als club haalden we een mooie 6e plek en Tobias en Flore mochten aan het eind van de middag zelfs het podium op! Het was een geslaagde dag met veel gezelligheid.

 

Reacties staan uit